Wednesday, December 21, 2011

21. Detsember Replay, Macho

Tsaukiii,

Noo siis täna kadrilli polnud ja sai normaalselt ratsutada, läksin siis Machoga ja ta oli nii niii nii supper hea. Tegi kõike mida palusin ja tema pikendused noo supper lihtsalt. No siis trollisin seal veel natukene ringi ja lõpetasin trenni ära. Triin tuli sõitis mulle Riku kergelt soojaks ja siis me vahetasime, ta viis Maco ära ja ma sõitsin veits Rikuga ja tuli välja, et ma hüppan ka. Hüppamine läks täna väga hästi, ilusti natukene rabeles ja peale tõket läks veits närvi aga muidu ok. Siis viisin ära hobuse ja vaatasin kella, et just jäin bussist maha ja kuna mul teise bussini oli veel aega siis ma tegin mõlema boksid ära. Macho püherdas Tooniku boksis ja mudugi see oli mingi sitane siis ma pidin ta pärast ära ka puahstama. Noo ja siis natukese ajapärast läksin bussi peale ja siis jõudsin lõpuks koju nii väss olen ikka. No siis käisin ruttu arvuti ära ja poes oli ka vaja käia ma pidin klorofüllile kingituse ära ostma noo ostsin siis Heinekese ülu, vodka kommid ja kielsupraii shokolaadi muna :D. Aga nüüd siis istun jälle arvutis ja blogin oma asju järgi ja nüüd ongi kõik ära blgitud ja saan hakata edai vaatama True Bloodi. Hea koht on pooleli tahan ruttu vaatama hakata nii et Tsau pakkaaaa.

oxoxoxoxo

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.