Wednesday, December 21, 2011

19. Detsember Replay Macho

Hei Hei

Noo nüüd pole mõned päevad bloginud ja nüüd blogin need päevad järgi. Ehk siis koolis oli lebo ja mõtetu niisama tiksusin mingi 7 tundi ära seal. Siis ruttu koju ja kohe tondile kuna kell 16.00 pidi meil viimane kadrilli proov olema. Tahaks, et see asi juba läbi saaks, tahaks ponidega normaalset trenni teha võistlushooaeg siiski tulemas juba. Noo siis jõudsin tondile tegin mõlemale pojale pai ja musi ja läksin riideid vahetama. Soojendus oli täitsa okei, aga na arvestades sellega, et me idime oma proovi algajate trennis tegema oli isegi normaalne. Vaidlesime seal mingite asjade üle ja ma ei tea ma loobusin, mingi haige kammajaa. Noo siis sõitsime paar korda läbi ja vsjooo. Siis läks järgmine kadrill sisse ja mul polnud midagi teha. Ma otsustasin Maco korda teha. Lõikasin saba, laka, sõrgatsid, habeme ja muud pikad karvad igalt poolt ära ja pärast nägi välja täitsa nunnu poiss. Kui ta puhkamast tuli ta oli oma suure karva kolm korda suuremaks kasvatanud ja kõht on ka ikka päris hea tal all :D nii et on mille nimel tööd teha :D. Siis palsameerisin ja nunnutasin teda. Sain isegi tukka lõigata :O Maco ikka nii usaldab juba mind hea meel kohe:). Siis oli veel 15 min aea ja tegin veel mõlema boksid ka ära. Mõtlesin, et on juba hilja ja ei viitsi sõitma minna, et las puhkab veel siis jalutasin ja kordetasin teda mingi 45 min. Noo siis viisin ära ja tõmbasin koju. Kodus rääkisin veel Hannaga ja siis käisin pesus ära ja mõtlesin mida homme selga panna kadrilli aga kuna ma midagi ei leidnud siis ma läksin tuttu ära. xoxoxoxoxo

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.