Sunday, December 18, 2011

18. Detsember Mari Macho


Tervitused siitpoolt



Noonii varsti juba detsembrikuu läbi ja hakkamas on uus võistlus hooaeg. Kahjuks see on ka mu viimane :(. Aga täna siis ärkasin jälle mingi seitsmest ülesse, uni läks ära. Üritasin hakata teaduskooli jälle tegema, aga mis te arvate et ma jõudsin ka we :D. Enne oli tuhat teist asja mis vajasid tegemist nagu näiteks facebook, twitter ja viiijuuuu ;D. Realtselt olin nagu tühja arvutis mingi 2 tundi. Siis tegin paar võipsi ja kodus oli meekooki ka(mu lemmik). Nüüd jälle süda paha sellest, tahaks näpud kurku toppida :S. Aga siis trollisin veel niisama kodus ringi ja läksin rongiga kella kaheks tondile. Meil oli jälle see kadrilliproov:/, täiega tüütu õnneks teisip ja neljap. on need esinemised ära ja lõpuks läbi see tramburai. Ma läksin siis Mariga ja oli täna jälle päris okei aga Annaliisa andis oma valjad ja need suulised on liiga pehmed Mari jaoks seega ma siis vahetasin valjad ära ja kohe oli teine hobune :D. Tegime siis soojendust mingi 10 min ja alustasime kadrillitamisega. Mul nagu polnud mitte midagi meeles ja unustasin kõik ära nagu ikka. Rääkisime veel kõik üle ja tegime kaks korda veel kadrilli läbi ja sisi tulid berta ja Liis. No muidugi siis me ei saanud enam edasi proovi teha. liis läks Hetty selga ja Berta Tormise selga, kuna nad olid mingid imelikud ja panid näkku. Me vahetasime lõpuks Annaliisaga ka hobused ära, kuna Macho passis tal kõike ja lollitas. Macho oli hea nagu tavaliselt ja nii kaua kuni Liis ja Berta ratsutasid sõitsid teised ka niisma. Lõpuks andsid nad ponid Kirkkele ja Triinile tagasi ja meie kadrilli proov sai edasi minna. tegime sisi ühe korra veel ja ma tõmbasin kohe minema. Tanel ootas mind tondi ees. Siis sõidsin autoga koju, kuulasin head mussi ja kodus jälle arvutisse ja wow läksin ekooli ja geo õps pani mulle käitumise eeskujuliku wtf :D. No ja muidugi on ainult kolm hinnet praegu välja pandud keemia 5 Töpa 5 ja Bio 5. Homme siis veel suur KT geos pean vähemalt neljale ära tegema siis tuleb veerand 5 jeje. Aga siis veel Vaatasin telekast Vali mind ja see viimane mees oli nagu väga hale ja sai täiega kotti nii et reis jäi jagamata. Pärast nägin veel natukene eestimaa uhkust ja nüüd siis siin Hannaga niisma chillime msni kaudu Webcammidega(Y). Käisin pesus ära ja hea mõnus puhas tunne on :D hakkan geo tööks õppima. Aaa ja lisan siis tänasest päevast mõned pildid ka








oxoxoxoxoxox








No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.