Wednesday, December 21, 2011

20. Detsember Replay

No hommmik,

Nii siis oli meil täna mingi firma lastejõulupidu tondil. Me siis esinesime oma kavaga. Hommikul ärkasin mingi kell 8 ülesse. Kooli ei jõudnud, hommikul vaatasin oma seebika ära käisin pesus ja süüa ka midagi ei jõudnud. Panin viimased hilbud kokku millega võiks esineda ja läksin bussi peale. Bussipeatuses olid mingid haiged noored joodikud. Mul olid kõrvaklapid peas, aga muusikat ei mänginud ja ma kuulsin kõike mida nad seal rääkisid. Arutasid ka mingi, et palju bussipilt maksta võiks. Miks üks tüüp ütles et küsi oma pruudi käest( ehk nad siis viitasid mulle) ja rääkisid mingit haiget juttu ja ma panin lõpuks muusika tööle kuna mul hakkas paha:S. Noo siis bussis kohtasin Käthyt ka. Hahah ta peab mingit haiget lasteraamatut lugema, tunnen kaasa. Jõudsin juba peaaegu bussiga kalevisse ja enne seda jõudsin veel korra käia ekoolis ära ja MIDA ma seal nägin URKS BURKS oli mulle geo KT 5 pannud nagu mv unreal ja veerand ka 5. Noo ja siis ma olin muidugi õnnejunis ka. Isa tuli kalevisse järgi ja ta oli mingi piraadi kostüümi pildi kuskilt netist välja printinud ja nii me siis läksimegi sinna Maskeraadi laenutusse ja see kostüüm oli seal täitsa olemas. Proovisin ära kõik oli ok ja läksime edasi. Mul oli kõht ka täiega tühi siis käisime hessist läbi võtsin omale kanaburgeri eine yummmi. Peale seda sõidutas ta mind tondile ja siis teised hakaksid ka juba sinna kogunema. No muiugi kohe kui ma tondile jõudsin ja riided ära vahetasin pani sirje mind kohe tööle fuck yeah(YF). No sisi tuli Hanna ka ja rääksime juttu ja see aeg läks nii ruttu et pidi juba hobuseära puhastama ennast valmis panema ja peaproovi tegema hakkama, See tuli suht okeilt välja ja siis tegime kõik omale lõplikud meigid ja pidu võiski alata. No ja muidugi meie kadrilli ajal sättis Tamsor ennast mugavalt maneezi keskele ja hakkas kusele rahva ees noo ei noo see oli ikka päeva tipp sündmus nooh hea töö hea töö. Pärast siis mulisesime seal veel natukene ja läksime Hannaga ära, ta vanemad täid mind koju kuna ta ise elab Sakus siis polnud suurt vahet midag:). Aga kodus vaatasi veel CSI ära ja siis olin küll nii väsinud et kukkusin kohe voodisse ja magama ma jäingi.

oxoxoxo

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.